ارایه انواع فایل هایی در جهت موفقیت فردی

محل لوگو

کتاب ارزشمند «ثروتمند ترین مرد بابل»


کتاب ارزشمند «ثروتمند ترین مرد بابل»

با عرض سلام و احترام 

از تیم نوین1400در خدمت شما هستیم؛

ثروتمندترین مرد بابل" برای همه کسانی که دوست دارند به معنای واقعی کلمه ثروتمند شوند

 

در کلاس تئوری های مدیریت یکی از دوستان یک کتاب به من و سایر همکلاسی ها معرفی کرد که تاثیر زیادی در زندگی من داشته و در مدیریت بهتر درآمد ها و هزینه ها به من کمک زیادی داشته است.

در این نوشتار هر آنچه از کتاب (ثروتمند ترین مرد بابل) نوشته جورج ساموئل کلاسون یاد گرفته ام و به خاطر دارم با شما به اشتراک خواهم گذاشت.

دراین کتاب مشکلات مالی افراد مختلفی که در شهر بابل سکونت دارند مطرح شده و سعی می شود در قالب یک داستان جذاب و دنباله دار شیوه های مدیریت مالی به خواننده آموزش داده شود.

کتاب با زندگی مرد ثروتمندی شروع می شود که مردم او را ثروتمند ترین مرد بابل می دانند، روزی پادشاه بابل از این شخص دعوت می کند به قصرش برود و از او می خواهد به دلیل شرایط بد اقتصادی بابل و شرایط نامناسب زندگی مردم راه های ثروتمند شدن را به مردم شهر آموزش دهید.

کارگاهی تشکیل می شود و افراد از گروه ها و طبقات مختلف اجتماعی در این کلاس حاضر می شوند تا از زبان ثروتمندترین مرد بابل شیوه های کسب درآمد را بیاموزند.

راه های کسب ثروت و ثروتمند ترین مرد بابل

کار این فرد کتیبه نویسی بوده و شرایط اقتصادی بسیار نامساعدی را تجربه می کرده است، روزی به یک مرد ثروتمند کمک می کند و او در مقابل تصمیم می گیرد راه های کسب ثروت را به مرد کتیبه نویس آموزش دهد.

نخستین مرحله درمان جیب خالی

نخستین مرحله کسب ثروت درمان جیب خالی است، همه ما حداقل درآمدی داریم که اغلب آن را برای امور مصرفی زندگی خرج می کنیم، علاج کیف خالی این است که مبلغی از درآمد خود (حداقل 10 درصد) را برای خودمان خرج کنیم و در جیبمان نگه داریم تا پول ها صدای جرینگ جرینگش بلند شده و حال ما را خوب کند.

بعد از اینکه یک سال10 درصد از هر در آمدی که داریم را ذخیره کردیم مبلغی پول خواهیم داشت که می توانیم آن ها را سرمایه گذاری کنیم تا پول بیشتری برای ما در آورند.

برای موفقیت برنامه پس انداز لازم است هزینه های خود را کنترل کنیم و از هزینه های نابه جا و غیر ضروری پرهیز کنیم. باید یاد بگیریم که با مبلغی کمتر از درآمد خود زندگی را مدیریت کنیم.

کار ملک به عنوان یک سرمایه گذاری موفق

همانطور که بزرگترهای ما همیشه گفته اند، پول پول می آورد، پس انداز های شما به مرور افزایش خواهد یافت و به میزان مناسبی می رسند، بهترین سرمایه گذاری خرید ملک است. مشورت با افراد متخصص و صاحب تجربه می تواند به افزایش دارایی های شما کمک کند.

حتما باید در زمینه مسکن سرمایه گذاری کنید و خانه ای برای خود خریداری کنید.

آینده نگری

حتما باید منابع درآمدی مشخصی برای آتیه فرزندانتان و دوران پیری خود فراهم کنید، بیمه کردن خودتان و اعضای خانواده تان را جدی بگیرید.

هر وقت با یک معامله مناسب روبرو شدید بلافاصله آن را انجام دهید و راه افسوس و ناراحتی های آتی را ببندید.

روی خودتان سرمایه گذاری کنید

توانایی های خودتان را افزایش دهید و در طول زندگی همواره سعی کنید از مهارت های مفید و آینده ساز برخوردار شوید. سعی کنید عقل خودتان را بیشتر کنید و به شخصیت خودتان احترام بگذارید.

اجازه ندهید افسوس گذشته ها بر زندگی شما سایه اندازد، بی تجربگی و عدم مشورت با افراد دانا می تواند نتایج سختی برای ما به همراه داشته باشد. پس سعی کنید دانش و مهارت های خود را در حد امکان افزایش دهید.

مراقب حقه باز ها باشید

رویای ثروتمند شدن نباید اجازه دهد به سراغ افراد حقه باز بروید و روی کارهایی سرمایه گذاری کنید که هیچ اطلاعای از آن ها ندارید. هیچ کس یک شبه به ثروت و قدرت نمی رسد اما با تلاش و هوشمندی می توان به ثروت و رفاه دست یافت.

از سرمایه های خود در برابر خطرهای احتمالی محافظت کنید و به روشی سرمایه گذاری کنید که کمترین ریسک را دارا بوده و اصل سرمایه شما محفوظ بماند، سرمایه گذاری که سود عادلانه ای داشته باشد یک سرمایه گذاری مناسب است.

پس انداز خودتان را به خدمت بگیرید که برای شما کسب در آمد کند و آن ثروت کوچک برای شما ثروت بیشتری تولید کند. اگر دوست داشته باشید می توانید این کتاب رو


مبلغ قابل پرداخت 23,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 246

دیدگاه های کاربران (0)

کرمان-جیرفت

برای کسب درامد و ملیاردر شدن نیاز نیست سخت کار کنید ،باید هوشمندانه کار کنید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما